• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken GMT-tid kör ni och varför?

andheg

Rolex
2-Faktor
Vilken tid har ni inställd på som andra tid på GMTn?
Själv kör jag på NY-time då jag följer min gamla lagkamrat Lunkan i Rangers!

//andheg
4uzuda4u.jpg
 

jabla

Sarlacc
Når jag hängde mycket på eBay.com körde jag ebaytid men nu är det mest GMT som visas.

PS
tautologivarning på GMT-tid
 

16610

Patek
2-Faktor
Jag har satt min exp2 med gmt funktion på lokaltid. tycker det är lättast att ändra timvisaren på den vanliga tiden. låter kanske som grekiska men hoppas ni förstår. men har cal 3185. skål!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jasså är du gammal lagpolare med Henke och Joel alltså, är det på junis nivån eller är det senior vi pratar om?! Stort,...verkar vara sköna snubbar, fast mitt lag i NY är Islanders sedan tidigt 80-tal faktiskt. Var ju många svenskar där då som lyckades gaska så bra.
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Jasså är du gammal lagpolare med Henke och Joel alltså, är det på junis nivån eller är det senior vi pratar om?! Stort,...verkar vara sköna snubbar, fast mitt lag i NY är Islanders sedan tidigt 80-tal faktiskt. Var ju många svenskar där då som lyckades gaska så bra.
Var dessvärre inte lika bra som dom på hockey, vi körde inlinehockey ihop i några år (seniorer) Tolsa var också med. Dom är riktigt sköna...och snälla:)

Ja, Islanders hade ett grymt lag då...grymma lirare!
 

bartoldous

Cartier
Jag kör på Bangkok/Thailand tid pga av hustrun.Ändrar dock om och kör viseversa vid årliga besök därborta.
Vill ju inte ringa någon i onödan när pilsnern fått mig att glömma tiden. :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Var dessvärre inte lika bra som dom på hockey, vi körde inlinehockey ihop i några år (seniorer) Tolsa var också med. Dom är riktigt sköna...och snälla:)

Ja, Islanders hade ett grymt lag då...grymma lirare!



Jupp! Vinner man stanley cup 4 år i rad så är man gaska så bra 80, 81, 82, 83, finns lag med fler titlar men inte så många som tagit cupen flera år på raken...
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fan vad tråkigt att inte kunna posta i denna tråd. Jag har min låtsas-GS-GMT på Tokyo tid. :bag:
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Yes! Fast skönaste svensken i islanders var iaf Bob Thore Nystrom, det var tider det. Fast dom har ett lag på gånga just nu också Islanders, kul som faen. Har två lag jag hejar lite extra på det andra laget är Pittsburgh Penguins, som nog hade värdens bästa spelare genom tiderna i Mario Lemieux, visst fans the great one, men jag håller nog Lemieox något högre. Synd bara att han var så mycket skadad under sin karriär.
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Yes! Fast skönaste svensken i islanders var iaf Bob Thore Nystrom, det var tider det. Fast dom har ett lag på gånga just nu också Islanders, kul som faen. Har två lag jag hejar lite extra på det andra laget är Pittsburgh Penguins, som nog hade värdens bästa spelare genom tiderna i Mario Lemieux, visst fans the great one, men jag håller nog Lemieox något högre. Synd bara att han var så mycket skadad under sin karriär.
Ha ha ha, halvsvensken ja:)
Är beredd att hålla med om Lemieux...så bra när hockeyn var som fulast och far inte fridlyst!
Rangers för min del..sen smyghåller jag på blackhawks:)
 
Topp