• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken klocka är detta? (bilder)

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Gp7lwhS.jpg


9lpvTN8.jpg
 

Mike431

Breitling
Tydligen någon kock på tv som har den.
Min kompis som frågade efter hjälp har inte vett i skallen (hoppas du läser detta Mikael) att skriva ut vilken kock det är trots att han frågar efter hjälp med klockan :happyhappy:
Japp, jag läste detta :) Jag är ju ny i gänget , så ni får ursäkta :)
Fast när jag va inne på Jarl Sandin igår o prövade den , uppfattade jag den som liten. Så nu är jag ute efter en UTC Extreme white ist. Någon som har erfarenhet om den? Jag tycker den är sjukt snygg
 
Japp, jag läste detta :) Jag är ju ny i gänget , så ni får ursäkta :)
Fast när jag va inne på Jarl Sandin igår o prövade den , uppfattade jag den som liten. Så nu är jag ute efter en UTC Extreme white ist. Någon som har erfarenhet om den? Jag tycker den är sjukt snygg


On topic, det är ju inte helt lätt att se vad det är för klocka som är på bilden, men om klockan sitter på en kockarm så kan det absolut vara en Sjöö Sandström. Vi har en känd kock från TV som är stolt bärare av våra klockor. :)

Kul också att du är nyfiken på våra modeller, gå gärna in och testa en UTC Extreme hos någon av våra AD's. Kolla också recensionsforumet här på KS, där finns recensioner av några av våra modeller med mycket matnyttig info och intryck från ägarna själva.

Och har du några frågor är det bara att du hör av dig till oss direkt här på forumet eller dra ett mail till [email protected]

:)
 

Mike431

Breitling
On topic, det är ju inte helt lätt att se vad det är för klocka som är på bilden, men om klockan sitter på en kockarm så kan det absolut vara en Sjöö Sandström. Vi har en känd kock från TV som är stolt bärare av våra klockor. :)

Kul också att du är nyfiken på våra modeller, gå gärna in och testa en UTC Extreme hos någon av våra AD's. Kolla också recensionsforumet här på KS, där finns recensioner av några av våra modeller med mycket matnyttig info och intryck från ägarna själva.

Och har du några frågor är det bara att du hör av dig till oss direkt här på forumet eller dra ett mail till [email protected]

:)
Tjäna! Jodå, jag har varit inne på Jarl Sandin i GBG o dreglat över den ett par gånger och ska förhoppningsvis köpa den snart:)
 
Topp