Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste ju vara denna: Enda klockan jag aldrig ens funderat på att sälja även om jag ägt den i över ett år. Den sitter underbart och detaljarbetet är sjukt. Utseendet förändras beroende på band/länk och ljusförhållanden.
PatEKen
![]()
Hur är det för er nöt ägare, det är ju trots allt en toolwatch som man ska kunna dinga/scratcha/repa in precis som en sub? Med andra ord inte vara så rädd om.
Eller är du extra rädd om klockan då den ändå är ganska mycket dyrare än subben? För min del hade det känts väldigt tvetydigt då jag med största sannolikhet behandlat klockan som en ömtålig nöt
Cheers Chuck
PatEKen
![]()
Måste ju vara denna:
![]()
![]()
Enda klockan jag aldrig ens funderat på att sälja även om jag ägt den i över ett år. Den sitter underbart och detaljarbetet är sjukt. Utseendet förändras beroende på band/länk och ljusförhållanden.
Den trillar snart ned på en andraplats kan jag tänka mig![]()