Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle köpa en hos ad i Grekland 2016, 7400euro motsvarade ungefär 72k då. Gav fram mitt kort och skulle betala när hon kom på att hon räknat fel. Det skulle vara 7800. Hon valde då att kompensera till 7600 euro för hennes misstag men jag blev så irriterad när jag redan gett fram kortet för att betala så det blev ingen affär. Ångrar man surt idagDen kan framstå som tråkig och framför allt för dyr men 116600 är den enda jag inte ens reflekterat över att sälja. Perfekt storlek, en av Rolex kortaste produktioner, allsidig, en udda fågel som ofta misstas för en Submariner.
![]()
Surt, förstår det. Prisökningen har varit otrolig. Ironiskt med tanke på att dom var hyllvärmare då.Skulle köpa en hos ad i Grekland 2016, 7400euro motsvarade ungefär 72k då. Gav fram mitt kort och skulle betala när hon kom på att hon räknat fel. Det skulle vara 7800. Hon valde då att kompensera till 7600 euro för hennes misstag men jag blev så irriterad när jag redan gett fram kortet för att betala så det blev ingen affär. Ångrar man surt idag
Ja helt stört. När jag kom in i butiken och sa att jag ville kolla på Rolex och Tudor så sa hon direkt 15% rabatt på alla Rolex och 10% på alla Tudor. Ganska kul att det var mer rabatt på Rolex och jag inte ens hade frågatSurt, förstår det. Prisökningen har varit otrolig. Ironiskt med tanke på att dom var hyllvärmare då.
Äh. Köpte en beggad för 59. Tröttnade snabbt. Man kan ju inte behålla massa saker enbart för att värdet ökar.Skulle köpa en hos ad i Grekland 2016, 7400euro motsvarade ungefär 72k då. Gav fram mitt kort och skulle betala när hon kom på att hon räknat fel. Det skulle vara 7800. Hon valde då att kompensera till 7600 euro för hennes misstag men jag blev så irriterad när jag redan gett fram kortet för att betala så det blev ingen affär. Ångrar man surt idag
Den skulle ersätta 114060 sub isf som frf är kvarÄh. Köpte en beggad för 59. Tröttnade snabbt. Man kan ju inte behålla massa saker enbart för att värdet ökar.
Riktigt snyggt mönster i tavlan, gillar även lutningen (ser det ut som?) av bezeln.![]()
Min Mido Multifort.
Sitter så bra på handleden, älskar tavlan (fortfarande efter 3 år), funkar på löjligt många band.
Trots många andra klockor i samlingen (dyrare och "finare") återkommer jag alltid till den här.
Suget på en AP är rätt stort just nu men inte en enda i tråden än så länge... bör man tänka om månntro?
Saknar denna något fruktansvärt. Hade allt jag ville ha i en klocka. Största misstaget jag gjort var att sälja denna
![]()
Hur fungerar den där komplikationen med "Home" och "Local"?