• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken klocka i samlingen skulle ni kunna göra er av med, om man såg det till att den fick alldeles

Affe

Una vida loca
2-Faktor
för lite handleds tid. Men av någon anledning kan ni inte göra er av med klockan eventuellt klockorna. Har 2 st som jag gillar som bara den men får väldigt lite tid på handleden, vet inte varför det är så. Men av någon anledning så skulle jag ångra mig lika snabbt ifall jag krängde iväg klockorna.



 

M021

Rolex
2-Faktor
för lite handleds tid. Men av någon anledning kan ni inte göra er av med klockan eventuellt klockorna. Har 2 st som jag gillar som bara den men får väldigt lite tid på handleden, vet inte varför det är så. Men av någon anledning så skulle jag ångra mig lika snabbt ifall jag krängde iväg klockorna.




Sitter på en Navitimer som får samla dam i lådan, flippa mot rolexen och en slant;)?
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Har inte heller någon samlarmani. Använder jag inte en av klockorna så säljs den

Dessutom tycker jag 2-3 klockor räcker gott och väl. Nu är jag nere på två rollar
 

Tilo68

Breitling
Hej!

Ja Breitlingen är verkligen vacker även om Rolex kanske ska vara lite mer lyxmärke, har jag fått för mig. Jag skulle ha svårt slita mig från en så vacker Breitling.
 

Jonaz

Rolex
för lite handleds tid. Men av någon anledning kan ni inte göra er av med klockan eventuellt klockorna. Har 2 st som jag gillar som bara den men får väldigt lite tid på handleden, vet inte varför det är så. Men av någon anledning så skulle jag ångra mig lika snabbt ifall jag krängde iväg klockorna.





Skäms! Inför ett rullande schema, de där skall bäras! ;)


iPhone | Tapatalk
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Den där chronomaten, med grå tavla, är ju superläcker :) En sub är en sub och förtjänar mer än ligga i lådan ;)
 
Topp