Jag har svår angst, försöker hitta min nästa klocka. Surfar här, googlar, kollar c24, besöker butiker och tittar och klämmer. Men jag kommer inte till skott, finns för mycket, finns för lite, börjar kolla igen på modeller man ägt tidigare och flippat osv osv. Hamnar in i att jag vill ha nån modell OM man bara hade kunnat ändra någon liten detalj, hade man kunnat ändra den detaljen hade klockan varit 100%.
Tex, Omega speedmaster grey side of the moon. Så jädra fin klocka, har ägt den och flippat. Tänk om den fanns i 40-42 mm istället för 44,25mm.
Eller Remaken på Heuer Autavia. Enligt mig sjukt lyckad modell......OM de satt index på varje minut på subdialen för minuter.....
Vilken/ vilka klockor vill du ändra nån liten detalj på för att den skall bli perfekt enligt dig?
Tex, Omega speedmaster grey side of the moon. Så jädra fin klocka, har ägt den och flippat. Tänk om den fanns i 40-42 mm istället för 44,25mm.
Eller Remaken på Heuer Autavia. Enligt mig sjukt lyckad modell......OM de satt index på varje minut på subdialen för minuter.....
Vilken/ vilka klockor vill du ändra nån liten detalj på för att den skall bli perfekt enligt dig?