Ibland är det ju så att man dricker lite för mycket, det händer konstiga saker och efter några dagar får man en rejäl käftsmäll när man får reda på vad man sagt/gjort. Detta hände mig på nyår….oftast brukar det kanske komma till incidenter med det motsatta könet på ett eller annat sätt men just i år så var det nog någon som tryckte på någon annan ”manlighets-knapp”.
Jag är tydligen anmäld till en triathlon i augusti månad. Det är ju ingen IronMan (simning 750m, cykla 40km, löpning 10km) men trots det så gillar jag att vara förberedd så jag kommer nog köra några pass innan! Det första jag måste göra är att bestämma vilken klocka som ska sitta på handlederna och nu till min fråga…..av de klockor som finns i samlingen finns tre som kan vara kandidater och undrar om någon känns mer lämpad än de andra (16570 precis tillbaka från packningsservice så den är tät). Eller ska man köpa någon riktig beater som ska vara med?
Mitt nästa klockköp var nämligen mer tänkt åt det dressigare hållet?
P.S kom iofs på att jag har en oanvänd G-shock hemma…den kanske fungerar!?
Jag är tydligen anmäld till en triathlon i augusti månad. Det är ju ingen IronMan (simning 750m, cykla 40km, löpning 10km) men trots det så gillar jag att vara förberedd så jag kommer nog köra några pass innan! Det första jag måste göra är att bestämma vilken klocka som ska sitta på handlederna och nu till min fråga…..av de klockor som finns i samlingen finns tre som kan vara kandidater och undrar om någon känns mer lämpad än de andra (16570 precis tillbaka från packningsservice så den är tät). Eller ska man köpa någon riktig beater som ska vara med?
Mitt nästa klockköp var nämligen mer tänkt åt det dressigare hållet?
P.S kom iofs på att jag har en oanvänd G-shock hemma…den kanske fungerar!?