• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken ska få lämna ?

Nicklas.S

Audemars
2-Faktor
Funderar på att sälja en av dessa till förmån för en... något annat som kommer i december :)
Jag gillar båda två så det är inte lätt att bestämma. Vilken tycker ni ska få lämna och varför ?

SUB 14060M och TOG 116264
f9541a91-4f35-468b-a363-fc73a334b0a2_zpscf457af0.jpg

dbedd036-3520-4a33-9958-5bbd3392ab88_zps959a48c0.jpg
 

vekktah

Cartier
Turnographen tror jag stenhårt på att behålla. Sjukt fin ju. Tror de kommer vara eftertraktade på sikt. Mycket snyggare än så mycket annat som rolex pruttar ur sig på sistone. Hade jag varit en person med "dressbehov" så hade den stått på min lista.
 

Whedda

Rolex
Har du en LV eller ens en SD är det ju inte ens svårt... ;)

Även om Subben är fin är den varken svår att få tag i eller något som lär springa upp avsevärt i pris de närmsta åren.

I slutändan tycker jag du skall sälja den klocka du inte känner kommer till användning.
TOG:n är dock en väldigt härlig, lite roligare tolkning av DJ om du frågar mig.
 

JohanHLM

Rolex
Tycker Turn-o-graphen är betydligt roligare. Båda är nog relativt lättsålda så är du tveksam lägger du ut båda och låter ödet bestämma. Den som inte blir såld får helt enkelt stanna.
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
SUBen bort. Dressat är alltid coolast. Gör att man måste gå i mer dressigare kläder vilket också är coolare ;)
 

Daniel.N

Breitling
14060M COSC gjordes bara 5-6 år, så den är väl inte så jäkla vanlig.
Turn-O-Graphen gjordes 7-8 år men såldes kanske färre av än subben.

Det var lite det jag ville åt, Turn-O-Graphen känns ovanligare. Men visst finns det gott om dessa ute och är inte svåra att köpa beg.
Kanske är utbudet lika rent ut sagt...

Men med tanke på dina andra SUB så skulle jag
med lätthet behålla Turnen. För den är så häftig. På riktigt.



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Suben får gå. Men framförallt, en riktigt jävla ordentlig "Så här ser samlingen ut nu" tråd. Visa vad du har!!;);)
Bästa hälsningar
garfield
 
Topp