• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken skall med?

Sinn or Sub

  • Sinn

    Röster: 15 36.6%
  • Sub

    Röster: 26 63.4%

  • Totala väljare
    41

Sten

Cartier
Hola amigos!
Tar lite pappaledigt och åker till Costa del Sol en månad för att bygga sandslott, byta blöjor, höra på ungarna som vill ha glass hela tiden och förstås ha det underbart tillsammans.
Största problemet är ju dock vilken klocka som skall med, nej jag tar inte båda! :D
Sinn or Sub? (bilden på subben stulen från nätet då jag inte hade nån bild på jobbdatorn)
sinn.jpg sub.jpg
 

Picke79

Cartier
2-Faktor
Hola amigos!
Tar lite pappaledigt och åker till Costa del Sol en månad för att bygga sandslott, byta blöjor, höra på ungarna som vill ha glass hela tiden och förstås ha det underbart tillsammans.
Största problemet är ju dock vilken klocka som skall med, nej jag tar inte båda! :D
Sinn or Sub? (bilden på subben stulen från nätet då jag inte hade nån bild på jobbdatorn)
är din Sinn tillverkad av kolfiber så ta den, är den pvd -stål tror jag den inte gillar en månad med sandslottsbygge.
 

Sten

Cartier
Lämna en hemma. Jag skulle inte vilja ha en liggandes på ett hotellrum under dagarna när man är på stranden/vid poolen och inte har koll på den.
Ta med båda och så använder du Sinn på dagtid och sedan Sub på hotellet?

Hade kört på Rolex :)
Men varför inte ta med båda?
Sub!

EDIT: Varför inte ta med båda?

Hyr faktiskt en lägenhet så förhoppningsvis springer inga obehöriga där, men skulle ju vara snopet om det hände.
 

paradis

Audemars
Klart att du ska ta Submariner, det är väl därför som du har köpt den, för att användas, oavsett var....... Du kommer att se många Submariner där.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Suben är ju en badklocka och du ska ju på någon sorts badsemester. En sk nobrainer. :)
 
Topp