• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken sport rolex?

grymmast är:

  • rolex sub 116610lv aka hulk

    Röster: 23 23.7%
  • rolex gmt 2 batman

    Röster: 39 40.2%
  • rolex sub 116610ln aka classic

    Röster: 35 36.1%

  • Totala väljare
    97

strider

Panerai
Jag är ju tråkig och säger att de äldre modellerna slår de nyare.
Men skall du ha en klocka så kör på 116610LN. Jag tycker inte LVn är speciellt kul alls. Var rätt neutral till gmtn men måste säga att den börjat växa. Rätt ok faktiskt. Så med det sagt så kör sub som förstaklocka och sedan ställer du siktet på en Gmt.
image.jpeg
image.jpeg
har du använt/ägt LV också?
 

galácticon

Patek
2-Faktor
varför då? vad är det för skillnad ? den nya ska ju vara bättre?
No offense, men innan du lägger ner så här mycket pengar så, om du nu har ett klockintresse, läs på och bilda dig en egen uppfattning. Just nu kastar du mest ut frågor som andra medlemmar subjektivt ska svara på. I mina ögon, och detta säger jag med den största respekt, så känns det som att du är ute efter en klocka att flasha med. Det är inte rätt skäl att skaffa en klocka för.
 

strider

Panerai
No offense, men innan du lägger ner så här mycket pengar så, om du nu har ett klockintresse, läs på och bilda dig en egen uppfattning. Just nu kastar du mest ut frågor som andra medlemmar subjektivt ska svara på. I mina ögon, och detta säger jag med den största respekt, så känns det som att du är ute efter en klocka att flasha med. Det är inte rätt skäl att skaffa en klocka för.
enligt mitt tycke så är en klocka mannen's enda ''smycke'' klart man kan få ''flasha'' med en om man vill det, fastän det inte är ändamålet här.
 

JayLar

Rolex
2-Faktor
Jag har gått från 16610LN och 114060 till 116710LN och slutligen 116610LN. Saknar GMT:n ganska mycket och har blivit lite sugen på Batman som komplement till subben. Fick jag bara välja en skulle det vara 116610LN pga att den funkar till allt.
 
Topp