• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken stål länktill denna BREITLING

mackan_108

Cartier
Hej
Min kolega har denna Breitling som jag tror är en SuperOcean A17364? nån kanske kan avgöra på bilderna,
Jag ska hjälpa henne att få tag på en Stållänk, om jag har hittat rätt information så skall det vara en 134A länk till denna?!?
Någon som kan bekräfta detta?


Mvh Marcus

IMG_4628.jpeg
IMG_8236.jpeg
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Pro3 är riktigt fin, köp en sån. 161A stämmer. Pro2 är också fin, har haft några sådana själv. Hittar du en Pro2 till bra pris så varför inte... Men allra finast är gamla Pro1-länkar, men där är frågan om du hittar någon som passar utan att vara svetsare, och det blir nog ändå inte bra på den klockan. ;)
 

svesam

Rolex
Ser ju att svaret redan dykt upp så jag behöver inte lägga mig i :)
Jag hade Pro2 på min SuperOcean II:a och tyckte den var grym och jag har Pro3 på Avengern nu och den är också grym.
Välj den du tycker är snyggast helt enkelt :)
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Sent på det... Svaren finns redan. Uppdatera med bilder när det är klart och få med din kompis in på forumet!
 
Topp