• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken tavla hade ni valt? Audemars Piguet ROC 38 mm

Vilken tavla väljer ni av dessa två i stål?


  • Totala väljare
    164

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Jepp, jag sitter och väntar på gipsskivor och kan inte snickra förrän de är här. Vad gör man då!? Startar en poll på KS om en högst viktig fråga. :angel:

Så till frågan... Vilken tavla väljer ni av dessa två i stål?

chrono_h.jpg
 

Risto85

Cartier
2-Faktor
Jag hade valt den antracitgråa ( får för mig att den kan vara det? ), mest för att jag gillar när kronograferna smälter in lite mer i tavlan som dom gör på den. Det blir lite mer diskret vilket jag gillar :)
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Beror på om subdialsen på den gråa är superblanka som på de gamla. Inget jättefan när tavlan nästan ser ut att vara fake. Om den mer smälter ihop så gillar jag grått. Misstänker dock att bägge ser ut som en thailandsfake i verkligheten.

497A4C37-4DC5-44F7-B7B3-7FE7EB0EC082.jpeg
 

The lord

Audemars
Svårt att välja tycker jag . Om det bara fanns en inne och jag vill köpa hade tavlan inte spelat någon roll, men får man välja hade jag nog valt pandan.
 

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Tror fan jag måste säga den grå. Vid första anblick panda men den grå har växt och det blir det valet för mig.
 

Mr1976

Breitling
Pandan för mig. Tycker det är lite för få kontraster i "färgerna" på den grå. Lägg ut bild sen när du bestämt dig :)
 

fc2

Rolex
Panda, lätt. En av de bättre ROC-tavlor som gjorts.

Hm... alltid undrat över AP:s 50m. Redan 1999 hade VC Overseas 150m så varför matchar aldrig AP upp på det området?
 
Topp