• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken tavla?

Vilken tavla flyger högst?


  • Totala väljare
    81

Snårtas

Rolex
Jag har gått och helt snöat in på att jag skall ha en Daytona i WG någon gång i en oklar framtid. Frågan är bara - vilken tavla? Länk eller läder? Mja, det är ju till viss del en kostnadsfråga - men vilket är snyggast?

Tänkte jag skulle få lite smakråd av forumet, så jag lägger upp tre tavlor för omröstning. Vilken skulle du välja? Eller kanske någon helt annan? Vilken isf?
PC-Torben-Rick----VC4R.jpg
rolex_dayton_wg_bk_dial_116509.jpg
RLX116509SAO.JPG
 

Camo00

Patek
Känns som att fråga vilket som är mest utrotningshotat av samma tre alternativ; Pandan vinner med hästlängder!!
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Pandan är magisk.

Min favorit bland moderna Daytona-tavlor. Ruskigt 'synd' att den inte finns till stålisarna.
 

Snårtas

Rolex
Pandan verkar gå mot jordskredsseger! Jag känner mig lite kluven - har inte sett den IRL, däremot den svarta. Och den är sjukt fin!
 

Danielle

Panerai
Gillar pandan och det svarta mot det vita. Dock tycker jag att det blir för mycket med siffrorna. Det är för mycket detaljer på tavlan eller hur jag ska förklara det.

Däremot så ser silvertavlan väldigt bra ut, men varför röda detaljer?
 
Topp