• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken vitguld vinner....

Vilken är din favorit

  • Subben

    Röster: 46 37.4%
  • GMTn

    Röster: 77 62.6%

  • Totala väljare
    123
Smurfen eller nya Pepsin?

Smurfen
1_zps84979694.jpg


Pep-C
Rolex_GMT2_Pepsi03x.jpg


Personligen så måste jag nog säga att om det skulle bli köp så tror jag Smurfen smäller högre...
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Suben är ju galet snygg och undercover. Men jag säger nog Pepsi i detta fall. Fast imorrn kanske Suben vinner..
 

Sond

Patek
Kanske denna tråd är rätt ställe att fråga om dessa vitguldare av sub och GMT. Finns det fler? Är de ute ännu? Kom de vid Basel i år? Erkänner att sedan maxicase kom så har intresset svalnat för nyare sportrolex. Jo, har GMT maxicase?

Av dessa så föredrar jag klart GMT.
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Kanske denna tråd är rätt ställe att fråga om dessa vitguldare av sub och GMT. Finns det fler? Är de ute ännu? Kom de vid Basel i år? Erkänner att sedan maxicase kom så har intresset svalnat för nyare sportrolex. Jo, har GMT maxicase?

Av dessa så föredrar jag klart GMT.


GMTn har maxicase, men är något plattare jämfört med Subc som har ett tjockare boettlock.
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Suben ser förvånansvärt anonym ut, GMT:n ser betydligt coolare ut och syns mera.
 
Topp