Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wii skrev:kan rekommendera winders från acetimer.com. Vet inte om han har någon för just två, kolla sidan.
Min box därifrån är en gedigen 4 winder + 5 förvaring, 2 separata och väldigt tysta motorer driver skiten =)
Josef B skrev:Wii skrev:kan rekommendera winders från acetimer.com. Vet inte om han har någon för just två, kolla sidan.
Min box därifrån är en gedigen 4 winder + 5 förvaring, 2 separata och väldigt tysta motorer driver skiten =)
Är de lätta att göra med? Kostnader för leveranser till Sverige?
Wii skrev:Josef B skrev:Wii skrev:kan rekommendera winders från acetimer.com. Vet inte om han har någon för just två, kolla sidan.
Är de lätta att göra med? Kostnader för leveranser till Sverige?
Lättare än vad jag trott!
Kommunikationen är tillräcklig, han kunde varit lite tydligare. Vid kontakt får man leda samtalet, skriv tydliga frågor, typ punktvis.
Frakten gick på 35-40usd om jag minns rätt, däremot fastnade min i tullen och jag fick pröjsa 275sek extra. Något "fint" jag märkt när jag fick hem paketet var att han märkt tulldeklarationen som "gift" med ett värde på 50 usd.
Edit: Ett tips för att räkna ut fraktkostnad är att hitta någon av hans ebay-annonser. Då kan du låta ebay räkna ut fraktkostnaden.
Josef B skrev:Order är lagd! *väntar ivrigt*![]()
Wii skrev:Josef B skrev:Order är lagd! *väntar ivrigt*![]()
tror verkligen du kmr bli nöjd, vilken beställde du?
Josef B skrev:Wii skrev:Josef B skrev:Order är lagd! *väntar ivrigt*![]()
tror verkligen du kmr bli nöjd, vilken beställde du?
Jag tog ingen winder, men en aluminiumväska för 15 klockor och ett verktygsset med 12 pics. En prov-order så att säga, för att se om allt går smidigt till. Nästa gång så kanske det blir en klockhylla och även en winder.![]()
ludde28 skrev:Behöver lite förslag på watch winder för 2 klockor, alt 1 klocka.
Den skall vara mkt. tystgående.
/Ludde