• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilket år blev det även guld på låset på Rolex 16613, hittat någon från 2000 som har det. Men sen...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
finns det flertalet som inte har det. Är det någon brytpunkt där år 2000, är i valet och kvalet att slå till på en Yachtmaster i G/S eller en Rolex 16613...

Tråkiga är att jag redan har 3 st subbar, en 14060, en 16610:a och en 16600. Problemet är att jag tycker att 16613 är tok snygg med blå tavla. Är den någon här som har erfarenheterna av en Rolex Yachtmaster G/S. Då får ni gärna skriva vad ni tycker eller tyckte.

Personligen tycker jag inte G/S-YM funkar alls, men det är förstås en smaksak. Varför inte släppa 16610:an till förmån för en 16613:a?

Har fått för mig att det tillkom 2000 men det är säkert som du säger en brytpunkt ngnstans.
Snappade upp att 2000-2005 is da shit, då de fick guldlås och SEL 2000 och förlorade lugghålen 2005-2006. Typ.

Tillbaka
Topp