• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilket band till denna seiko?

rekacj

Omega
2-Faktor
Ropade hemma denna från Ebay, förra veckan och borde dyka upp snart. Vill dock byta band på den då jag inte tycker om länk.

Funderar på nato men har svårt att bestämma mig, några förslag?

Tack på förhand!

vcw6sw.jpg


2rh4d8h.jpg
 

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Racing eller svart/gult nato hade nog varit fint, ett sandfärgat mocka kanske hade passat också.

Från singularstraps:

Små hål


Stora hål, vita sömmar


Random nato från ebay, kan nog vara snyggt med två ännu tunnare gula linjer, gärna liiite mjukare ton också.. Svart med en vitt/gult hade nog varit fint också :)
 

rekacj

Omega
2-Faktor
Tyckte om det gula natobandet, hittade ett på ebay för cafepengar, så det är ett bra alternativ :)
Tycker inte riktigt om racingband helt, har det på en klockan men har lite svårt för det av någon anledning.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Svart läder med vita kontrastsömmar... Det som mcgyver länkade fast med vit söm hade nog varit nice.

*Edit* Såg nu den länkade bilden med mesh, grymt snyggt!!!
 

rekacj

Omega
2-Faktor
Tror det blir natobandet med gult streck, då jag föredrar nato. Dock var mesh väldigt snyggt på den som länkades. Får kanske överväga den om jag inte blir nöjd med nato :)
 

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Tror det blir natobandet med gult streck, då jag föredrar nato. Dock var mesh väldigt snyggt på den som länkades. Får kanske överväga den om jag inte blir nöjd med nato :)


Testa! Tunnare mesh kan du också hitta billigt på ebay, gillar du det så kan du skaffa något tjockare från ex wjean på ebay. Väldigt skönt att bära men ser ganska trist ut på fel klocka.
Ett helsvart nato med silverringar är nog inte fel heller :)
 
Topp