• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

vill bara säga att...

Fabian

Patek
2-Faktor
FAAAN vad mycket bra trådar jag har missat. trodde fortfarande att denna del av forumet var täckt av mossa som i begynnelsen av KS men det känns som allt har fått sig en rejäl ultratvätt och klockorna som visas i denna del slår ALLT. Intressanta diskussioner tillsammans med bildkavalkader blir aldrig fel. Äger själv ingen ny klocka och kommer säkerligen heller aldrig göra. därmed välkomnar jag mig själv till denna lilla håla och bjuder på två enkla bilder av min duo.



 

Fabian

Patek
2-Faktor
Gillar verkligen din 5513.

Men, vem har forumets finaste 5513 ? :D

Den frågan är så jäääävla svår. Tycker min är otroligt fin och i jävligt bra skick. Men sen finns ju easy rider's som har en hel annan typ av patina och också är mer än 10 år äldre. Så om man ska kora en vinnare får man nog skaffa olika klasser - som i boxning, tungviktarna (de äldre) och lättviktarna (de yngre) :D
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Den frågan är så jäääävla svår. Tycker min är otroligt fin och i jävligt bra skick. Men sen finns ju easy rider's som har en hel annan typ av patina och också är mer än 10 år äldre. Så om man ska kora en vinnare får man nog skaffa olika klasser - som i boxning, tungviktarna (de äldre) och lättviktarna (de yngre) :D

Din ÄR otroligt fin! Fan vad jag gillar Maxi-tavlorna ändå :)
 
Topp