• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vill gärna köpa - Doxa Sub

m_s

Patek
2-Faktor
God dag!

Jag är så sjukt sugen på en Doxa Sub, kraven jag har är att det är en Professional eller Sharkhunter. De modeller jag sett som jag diggar är 300t, 750t, 1000t samt 1200t där 1000t samt 1200t väger tyngst tror jag, men alla är av intresse!

Så har du en schysst Doxa liggande och jagar något nytt så är jag mer än intresserad och kan betala bra peng för rätt dinka.

Dra ett PM vettja!

ps. Jaganata jag vet att du vill... :)
 

Magnus (Sthlm)

Panerai
2-Faktor
Såg att theargonaut redan tipsat om min annons. Hör gärna av dig om du vill känna lite på den. Riktigt tung klocka jag önskar jag kunde ha kvar.
 
Topp