• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

VincentB

Octo

Omega
Sålde en 114060 från 2016 till Vincentb, riktigt trevlig kille och en 100 % Good guy som slängde sig i bilen och kom över och köpte klockan inom ett par timmar. Extremt smidig affär och jag gör gärna fler affärer med Vincentb i framtiden. :D
 

Code

AKA Vincent B
Sålde en 114060 från 2016 till Vincentb, riktigt trevlig kille och en 100 % Good guy som slängde sig i bilen och kom över och köpte klockan inom ett par timmar. Extremt smidig affär och jag gör gärna fler affärer med Vincentb i framtiden. :D
Tack , verkligen för en sjukt och otroligt snabb affär..
 
Köpte en 16610LN av vincentb, och klockan kom dagen efter med värdepost och den upfyllde alla mina förväntningar. Supersmidig affär. 100% Goodguy :rolex:
 
Sålde en SKX007 till Vincentb. Supersnabb affär och mycket trevlig kille, bjöd till och med på kaffe! Inget annat än en Goodguy!
 

Torulf

Cartier
Köpte en SRPA33K1 av vincentb. Jag skrev till honom på fredag natt och fick svar inom några minuter, tolv timmar senare var klockan postad. Fick den idag och den var absolut toppskick. Trevlig och seriös kille som dessutom skickade ett gäng bilder vilket gjorde upplevelsen ännu trevligare. 100% Goodguy :)
 

Code

AKA Vincent B
Köpte en SRPA33K1 av vincentb. Jag skrev till honom på fredag natt och fick svar inom några minuter, tolv timmar senare var klockan postad. Fick den idag och den var absolut toppskick. Trevlig och seriös kille som dessutom skickade ett gäng bilder vilket gjorde upplevelsen ännu trevligare. 100% Goodguy :)
Tack för en snabb och smidig affär och grymt att du blev nöjd..
 

joh.jonsson

Panerai
100% goodguy. bra & snabb kontakt med kollinr. mms på paketet osv.


2017-02-28 10:44
Försändelsen är inlämnad
--------------------------------
2017-03-01 12:07
Försändelsen är överlämnad till mottagaren

:)
 

sme82

Omega
Köpte en Submariner 114060 från 2016 av VincentB, mycket smidig affär. Vincentb är fantastiskt tillmötesgående, hjälpsam och trevlig!
100% goodguy!
 

mackman

Cartier
Sålt band till vincentb, trevlig affär face to face. Bra bemötande och snabb kontakt. Inga konstigheter!
 

Pez-ez

Panerai
2-Faktor
Köpte ett Hirschband av Vincentb. Snabb leverans och bra kommunikation, objekt enligt beskrivning. Inga konstigheter självklart en Goodguy!
 
Topp