• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

VINNARE i Sommartävlingen!

Denke

Brännström
2-Faktor
Grattis Danielle Davvan och Vintage92 !

PM'a era adresser eller liknande så kommer ett trevligt litet sommarpris på posten.

En hedersomnämnande också till urinvånaren som postade första bidraget utan att ha läst reglerna med tanke på att klockan skulle vara i fokus. Vilket den inte var. Du får inget pris men rekommenderas att som botgöring betala in valfritt belopp till Klocksnacks insamling till barncancerfonden. Märk betalningen Fabrikörn gör bot.

Tack alla som deltog! :D

Grattis alla vinnare. Själv var jag för sent ute, ägnade för mycket åt beachen.

Skulle ha bidragit med denna :)

hary5yze.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Önskar också att se de vinnande bidragen igen! Grattis alla vinnare, och trevligt initiativ från tävlingsledningen! Ville inte bidra med den här bilden från Nälsta Beach, då det känns som jag vunnit så mycket senaste tiden :) ...och så, kom jag ihåg helt fel, då jag trodde att tävlingen fortlöpte till 21, vilket den bevisligen inte gjorde, för då hade ju naturligtvis propagandaministern vunnit allt ;) Btw... Rött är det nya orangea :)

Lyckas ju sällan få bra beachbilder men denna var jag nöjd med, fast tagen förra året så hade varit fusk att posta ;-)

D255E5EF-78B8-465F-88B2-3D86B5B2AC1B-605-000000AE621CAF95.jpg

Grattis till vinnarna, fina bilder ni fick fram :)

Grattis Danielle Davvan och Vintage92 !

PM'a era adresser eller liknande så kommer ett trevligt litet sommarpris på posten.

En hedersomnämnande också till urinvånaren som postade första bidraget utan att ha läst reglerna med tanke på att klockan skulle vara i fokus. Vilket den inte var. Du får inget pris men rekommenderas att som botgöring betala in valfritt belopp till Klocksnacks insamling till barncancerfonden. Märk betalningen Fabrikörn gör bot.

Tack alla som deltog! :D

Ska bli..

Tillbaka
Topp