• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vinst från John R's fototävling. + Ny tävling!!!

Obeedoobe

Friends of KS
Först och främst vill jag tacka John R för ett trevligt intiativ. Jag vill även tacka dom som gav mig sin röst:).
Detta var vad som damp ner i brevlådan:
pe9e8eba.jpg


En SAFIR automatic. Har givit den en yttre puts, bandstift och slängt på ett klassiskt KS-nato. Då jag redan har ett par skötebarn i denna kategori så får den vandra vidare.

Nu till tävlingen!

En klassisk fototävling.
Det jag söker är en bild med temat "äckligt mysigt", tänk Ernst Kirchsteiger. En klocka måste givetvis klämmas in i bilden.
Tävlingen avslutas söndag 29/9 19:00. Jag kommer själv att plocka ut vinnaren.

Kör hårt och lycka till!

- jag vill ha sommar över precis hela kroppen, inte bara doppa tårna i den.

Mvh
 

Mr.Chang

Audemars
Först och främst vill jag tacka John R för ett trevligt intiativ. Jag vill även tacka dom som gav mig sin röst:).
Detta var vad som damp ner i brevlådan:
pe9e8eba.jpg


En SAFIR automatic. Har givit den en yttre puts, bandstift och slängt på ett klassiskt KS-nato. Då jag redan har ett par skötebarn i denna kategori så får den vandra vidare.

Nu till tävlingen!

En klassisk fototävling.
Det jag söker är en bild med temat "äckligt mysigt", tänk Ernst Kirchsteiger. En klocka måste givetvis klämmas in i bilden.
Tävlingen avslutas söndag 29/9 19:00. Jag kommer själv att plocka ut vinnaren.

Kör hårt och lycka till!

- jag vill ha sommar över precis hela kroppen, inte bara doppa tårna i den.

Mvh
 

Mr.Chang

Audemars
Äckligt och mysigt samtidigt?
o_O
Hmmm...nåt i den stilen?
(Efter 13 timmar på planet, fönster plats,man vill ju inte be folk flytta på sig stup i ett,springer man på dass och vad för syn möter en?
Frankfurt flygplats.
Så här har du äckligt och mysigt ....
file://localhost/Users/Mirre/Pictures/iPhoto-bibliotek.photolibrary/Previews/2013/07/17/20130717-225925/KBeWl8OjReKDmkt4hwp46g/IMG_0365.jpg
nvTfIsC.jpg
 

frere

Audemars
2-Faktor
20130929_203215_zps256256b1.jpg

Upptäcker tråden i en paus i kvällspysslet. Sitter p en patchworkmatta, barfota i mysbelysning och monterar en löjligt modern taklampa...
 

Obeedoobe

Friends of KS
Äckligt och mysigt samtidigt?
o_O
Hmmm...nåt i den stilen?
(Efter 13 timmar på planet, fönster plats,man vill ju inte be folk flytta på sig stup i ett,springer man på dass och vad för syn möter en?
Frankfurt flygplats.
Så här har du äckligt och mysigt ....
file://localhost/Users/Mirre/Pictures/iPhoto-bibliotek.photolibrary/Previews/2013/07/17/20130717-225925/KBeWl8OjReKDmkt4hwp46g/IMG_0365.jpg
nvTfIsC.jpg

Ha ha! Den bilden var BARA äcklig! Starkt att du kunde hålla lugnet när du tog bilden:)

Mvh
 

Hubbatix

Cartier
Åååh, den klockan hade jag velat vinna ju! Synd att jag inte upptäckte tråden förrän nu... :arghh:

Kastar in ett par äckelmysiga sommarbilder på några av våra husdjur ändå: :cool:

S5Acw0x.jpg


IMGP6994kopiera2-800.jpg
 

frere

Audemars
2-Faktor
Då har jag korat en vinnare...

Sweet! :D Plötsligt gör det ingenting att den nyzeeländska designerjäkeln inte skickade med något att ansluta lampjäveln till takuttaget med och att det därför inte alls lyser så här snyggt hemma hos mig:
DoD-8-Trubridge.jpg


Bristen på lampa är också orsaken till bildkvaliten - kanske är detta den sämsta bild som någonsin vunnit en fototävling. Tur att konkurrensen inte var benhård den här gången.:) Tolkar deltagandet som en bekräftelse på vad min far brukar säga: Vuxna män gillar inte Ernst.
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
An någon jävla anledning missade jag den här tråden och fler med mig tror jag. Rätt bidrag vann igen iallafall! :)
 
Topp