• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vinstauktion till förmån för Min stora dag

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
AVSLUTAD! Tack för era bud! 😍

Såhär i slutspurten av OWG-march så kör vi ännu en auktion, där alla pengar oavkortat går till vår insamling på Min stora dag!

Härom veckan så vann jag ett paket med mugg och band, men eftersom jag redan har dessa prylar tänker jag att någon annan ska få glädje av dem, samtidigt som vi drar in lite mer stålar.

Vad budar ni på då?

Som sagt, ett paket med en mugg från KS Explorer club samt ett band i MN-style (20 mm), där klubbens namn står tryckt. Detta till ett värde av 498kr.

Så vad säger ni, minst det dubbla ska väl det här gå för?! 😄

IMG_2475.jpeg
IMG_2476.jpeg
IMG_2479.jpeg
IMG_2477.jpeg
IMG_2478.jpeg


Hur länge pågår auktionen?

Vi kör till lördag 30/3 klockan 20:00. Vinnaren betalar då in summan av sitt bud till OWGs insamling till Min Stora Dag samt skickar leveransuppgifter till mig.

Startbud: 200kr.

Ledande bud: vinnare på 450kr @tommyren 🥳🙏🏼


Auktionen omfattar allltså båda prylarna, och jag bjuder på frakten.

Nu kör vi, lycka till!

//McNulty, #TeamCamel 😎🐪✌🏼

Bild på mitt likadana, monterat på kamelen:
IMG_2107.jpeg
IMG_2106.jpeg
IMG_2105.jpeg
 
Senast ändrad:

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Fantastiskt @tommyren! 😍 Stort grattis! 🙏🏼

Posta en skärmdump på din gåva här i tråden, och återkom till mig i DM vart du vill ha grejerna 🥰
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Den här typen av goda initiativ borde taggas så alla ser dem medan de pågår. Jag såg den först nu, när det var avslutad.
 
Topp