• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad *Prisbump* (sista, 3000kr) Vintage Breitling säljes eller bytes mot Omega eller Cartier

Pris
3000kr
Returpolicy
Full retur om varan ej är som beskrivet.
Bilder Skickat
  1. Ja
Vintage Breitling, troligtvis 50-tal
Boett i stål och manuellt verk med 17 rubies. Boetten är 35mm i diameter och 38mm med krona. Boetten har en del repor men ger ett trevligt helhetsintryck. Bakboetten har några grövre repor och är märkt "Breitling" och 638448. Klockan har alpha-visare, Breitling B i relief på tavlan och omärkt krona. Tavlans index utgörs av bladformade urtag i tavlan och bryter ljuset likt fasetter. Tavlan har en lätt guld/champagne nyans med åldersrelaterade prickar. Klockan kommer utan tillbehör på ett nytt läderband från Kvarnsjö Leather. Bilderna är en del av beskrivningen.

Priset sätter jag till 3000kr (3500, 4000kr), bytesvärde är samma som pris.

Byten som är intressanta är:
Jag kan lägga pengar emellan men är ej intresserad av att lägga mer än dubbla värdet.

Frakt kommer vi överens om efter dina önskemål. Vid smidig affär kan jag stå för frakten, rek ej värde. Vid byte står vi för egen frakt av samma typ om inget annat avtalas. Klockan finns i Öresundsregionen.
Breitling 1.jpeg
Breitling 2.jpeg
Breitling 3.jpeg
Breitling 4.jpeg
Breitling 5.jpeg
Breitling 6.jpeg
Breitling 7.jpeg
Breitling 1.jpeg
Breitling 3.jpeg
Breitling 4.jpeg
Breitling 5.jpeg
Breitling 6.jpeg
Breitling 7.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp