- Pris
- 750sek
- Returpolicy
- Ja inom 48h, frakt ToR på köparens bekostnad, klockan skall vara i samma skick som när den skickades.
- Bilder Skickat
- Ja
Nu på läder, första bilden. (önskas perlon eller tropic istället går det bra )
Nytt pris: 750kr
Förr: 1200kr, 1150kr, 1100kr, 1000kr, 800kr
Nu till salu är en lite udda fågel. Det är en "Made in Japan" JDM Casio Timber Cruiser. Timber Cruiser tillverkades under 90-talet för den japanska marknaden. Klockan är ganska schizofren och är både frilufts-/dykar-/pilotklocka. Den är relativt liten för att vara en kronograf.
Casio Timber Cruiser
Ref: TIC-4
Diameter: 39mm
Höjd: 11,5mm
Band: 19mm Kvarnsjö Premium läder
Lug2Lug: 48mm
Mellan luggarna: 18,5mm
Bezel: Vridbar unidirectional 60klick
Urverk: Casio 1325
Vattenskydd: 20atm
Tavla: Svart med målade index, trött lume på visarna, bra fungerande EL-belysning på tavlan.
Glas: Mineral
Funktion: Utan anmärkning. EL-Belyning, 100/sek 60min Chrono, alarm, digital datumvisning.
Skick: Bra, repor finns även små repor på glaset, boettlocket är perlonmönstrat
Okänd servicehistorik, ej trycktestad.
Frakt ingår i postens blåa , jag tar inget ansvar för om posten lallar bort paketet eller tar sönder det, önskas rek tillkommer detta på priset.
Betalning med Swish.
Nytt pris: 750kr
Förr: 1200kr, 1150kr, 1100kr, 1000kr, 800kr
Nu till salu är en lite udda fågel. Det är en "Made in Japan" JDM Casio Timber Cruiser. Timber Cruiser tillverkades under 90-talet för den japanska marknaden. Klockan är ganska schizofren och är både frilufts-/dykar-/pilotklocka. Den är relativt liten för att vara en kronograf.
Casio Timber Cruiser
Ref: TIC-4
Diameter: 39mm
Höjd: 11,5mm
Band: 19mm Kvarnsjö Premium läder
Lug2Lug: 48mm
Mellan luggarna: 18,5mm
Bezel: Vridbar unidirectional 60klick
Urverk: Casio 1325
Vattenskydd: 20atm
Tavla: Svart med målade index, trött lume på visarna, bra fungerande EL-belysning på tavlan.
Glas: Mineral
Funktion: Utan anmärkning. EL-Belyning, 100/sek 60min Chrono, alarm, digital datumvisning.
Skick: Bra, repor finns även små repor på glaset, boettlocket är perlonmönstrat
Okänd servicehistorik, ej trycktestad.
Frakt ingår i postens blåa , jag tar inget ansvar för om posten lallar bort paketet eller tar sönder det, önskas rek tillkommer detta på priset.
Betalning med Swish.
Senast ändrad: