• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OHPF Vintage Dior Tank

DB15

Silver
Pledge Member
Pris
2200
Returpolicy
24h om nått skulle vara tokigt
Bilder Skickat
  1. Ja
Provar att sälja denna då den tyvärr inte används så mycket.
IMG_1622.jpeg

Till salu en Vintage Dior tank från 1980 med mekaniskt verk. Bra skick men repor finns på både boetten och plexiglaset, dock inget som ”förstör” utseendet enligt mig.
IMG_1619.jpeg
Verket som jag misstänker är ett mekaniskt ETA tickar och håller tiden.
Klockan är 25mm i höjd och 19mm i bred 20mm inklusive kronan som för övrigt är märkt med ”CD” Och den har 16mm luggar.

Kommer i fullsett med box, instruktionsmanual och stämplat cert samt ett slitet originalband med ”CD” lås som är i fint skick. Skickar även med 2 extra läder band (ej original).
IMG_1625.jpeg
IMG_1626.jpeg

Pris? Jätte svårt att sätta pris, her googlat lite och hittar allt från 2600 till 20k där den dyraste va dock i 18k vit guld och den billigaste va Watch only i samma skick.

Men vi provar 2200kr skickat kom gärna med bud om ni tycker jag e helt off. Byten är självklart intressanta har inga preferenser i vad jag söker bara att den är i liknande prisklass.

Bilagor

• IMG_1629.jpeg
    IMG_1629.jpeg
    477.8 KB · Visningar: 5
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp