• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Vintage Eterna Kontiki Royal Quartz

-RI-

Diamant
2-Faktor
Pris
4150
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Passa på, en modell som inte kommer ut till salu ofta nu till salu igen då länken tyvärr var för kort till köparen, tog den i retur.
Screenshot_20190314-114547_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20190314-120307_Samsung Internet.jpg

Köpte den i hopp om att länken skulle räcka till men tyvärr är den för kort. Kan knäppa den på min handled men det blir alldeles för right så borde passa ca 17cm handleder.

Eterna Royal Kontiki Quartz från 70 talet i fint skick. Vad jag förstått var dessa limiterade, 1000 st per modell, finns även i TT.
36mm, Eta calibre 940.111, fungerar felfritt.
Tavla och visare i väldigt fint skick, inga skador.
Länken även den i bra skick.
AR lite flammig men absolut inget som stör och är lätt åtgärdat om man nu vill det.

Hade turen att köpa den billigt, säljes nu för lite mindre än tidigare ex gått för här på KS och vad jag fått sagt till mig att dom brukar säljas för.
Ja jäklar, ska jag få tjäna en slant kanske?!

Fråga om det är något du undrar över.
Har en köpesannons ute på länkbit(ar) och skulle jag få fatt på ett par så behåller jag denna grymt coola Kontiki.
IMG_20190311_155726_853.jpg

20190311_160210.jpg

20190311_160250.jpg

20190311_161415.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp