• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Vintage Grand Seiko 5645-8000 från 1971

_jonte

Patek
Säljer en Grand Seiko 5645-8000 från 1971. Boetten är i princip opolerad, endast fått en lättare 'buffning', och har kvar all sin skarpa geometri. En ding på vänster sida. Tavlan är inte perfekt, lacken har reagerat lite. Syns på nära håll och i vissa vinklar. Inget jag stört mig på. Se bilder och avgör själv. Vacker starburst i silver!
Urverket är 5645, 28800 vph, som går mycket bra och alla funktioner fungerar felfritt.
Kommer på Seikolänken på bilden (ej GS) som egentligen är 16mm bred (18mm bandbredd). Valde det då det ser tuffare ut med lite smalare länk och följer då linjerna från boetten. Skickar även med den 18mm länk jag hade på tidigare (ej Seiko).
Storlek 37mm utan krona och 11mm tjock.

Pris 5900 kr skickad med rek. inom Sverige.
Nu sänkt till 3500 kr!

PB072334.jpg

PB072324.jpg

PB072326.jpg

PB072331.jpg

PB072332.jpg
 
Topp