• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage-GTG, Skåne 16:e september - Intresseanmälan

Anders Forsberg

Guld
2-Faktor
Tänkte höra om det är något folk ifrån vårt allra sydligaste (utomsocknes dock också välkomna - en öl till den som rest längst) mögelhörn som är sugna på att träffas?
Live, liksom. :)

I dagsläget är det bara just ett datum (och mer eller mindre en ort; Malmö) som är spikat. Resten är lite "play as you go".
Men alla som är sugna kan ju hojta till här så blir ni inbjudna till en PM-konvo där allting diskuteras vidare.

Ha't!

Kan inte närvara. Blir det BCF-auktion? Då får jag ju gräva fram något ur gömmorna. :)
Bra idé. Vi brukar ju försöka snurra något.

Dock... och ja, jag inser 100% ironin i detta... det finns inte en chans för mig att rodda detta denna gång.
Har inte riktigt tiden det tar. Men vill någon annan plocka upp bollen så skrapar jag också gärna fram några objekt ur gömmorna.

Tänker att denna kan vara värd en liten bump för att hamna i blickfånget.
Som sossarna (och numera Miljöpartiets ganska opåhittiga copywriter) säger - Alla ska me'!

Tillbaka
Topp