• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage klockor i centrala London

brinktime

Basic
2-Faktor
Tjenare!

Ska åka till London över en helg framöver och tänkte höra om ni vet någon eller några butiker som säljer vintage där man kan fynda eller hitta något fint att fästa på armen ;).

Glad för svar :)

Allt gott!
Erik

Varför la du upp denna länk för?;)
Knappast centrala London....:cigar:
Självklart såg jag ju en klocka som väcke ett enornt ha-begär...:banghead:

Haha centrala London hit och dit. Det ligger i Storbritannien iallafall :cool:

/e

Till mitt försvar visste jag inte vart butiken låg faktiskt, kände endast till företaget.

Nu märkte jag mitt misstag hahaha

Finns massvis kring liverpool street station, men med tanke på att punden fortfarande ligger över 12 så skulle jag hellre sälja i England än köpa :)

Var inne på Grays för att kolla in en klocka, i båset var det soprent förutom två hantverkare som lajjade med mobilerna.:banghead:
Var även förbi Austin Kaye...sköna priser.
Nu verkar ju pundet vara på väg ner, så kanske det kan bli prisvärt?

Jag ska också till London snart, funderade på om jag skulle ta med 2 gamla omega och försöka sälja. Någon som vet om det är lönt att ta med? Någon som haft bra erfarenhet av att sälja i London? Och vart i såna fall!

Tillbaka
Topp