• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Vintage NOS Candino Prissänkt

D

Deleted member 4412

Guest
En riktigt fin 70-talare i nyskick med plasten kvar på baksidan. Boetten är fint skick med någon minimal hairline bara. På baksidan står det Stainless Steal Automatic 10579.
Tavlan kallas för Old Silver och skiftar vackert i brunt. Däremot är lumen stendöd. Plexiglasetär helt repfritt och är härligt "doomat". Dag och datum inställningen är quickset. Inuti tickar ett Eta 2789-1 25 juvelers verk, har ej uppmätt nån +/- men har inte upplevt något tidsssläpp. Verket tickar igång direkt när man drar upp den.
Måtten är 38*41mm med 20mm mellan luggarna.
Medföljer gör ett cheepo racing läder samt ett 18 mm's Meshstrap, det följde med när jag köpte den.
En grymt cool 70-talare med ett lätt racingstuk!
Priset sätter jag till 1900:- Nu sänkt o klart till 1500:-
Klockan och jag finns i Sthlm men kan även skicka med postens gröna vilket ingår i priset.
Eventuell retur görs upp med köparen.
e
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Med vänlig hälsning, Micke
 
Topp