• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vintage Omega Chronograph Service

jasko80

Omega
Hej
Behöver ha lite tips på vart jag kan skicka min vintage Omega på service.
Har tänkt att sälja den men vill gärna serva den innan.
Den går bra och är lätt att vrida upp men sekundvisaren ligger inte rakt över 12 vid återställning. Syns på bilden.
Arbetar i Göteborg men reser än del så tar tacksamt emot tips på vart jag kan lämna in den alternativt skicka.
 

Bilagor

  • IMG_2799.JPG
    IMG_2799.JPG
    236.2 KB · Visningar: 152

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
Det finns många duktiga urmakare här i forumet, någon hör säkert av sig. Själv lämnar jag gärna till Tidlösa Ur som certifierade för Omega. Kronometer har jag aldrig lämnat dit men din klocka kommer att bli väl omhändertagen. Det enda är att de finns strax utanför Uppsala då...
www.tidlosaur.se
 

jasko80

Omega
Det finns många duktiga urmakare här i forumet, någon hör säkert av sig. Själv lämnar jag gärna till Tidlösa Ur som certifierade för Omega. Kronometer har jag aldrig lämnat dit men din klocka kommer att bli väl omhändertagen. Det enda är att de finns strax utanför Uppsala då...
www.tidlosaur.se
Stort Tack för tipset.
Jag väntar lite så får man se om någon är intresserad. Annars kanske man kan skicka den till uppsala.
 
Topp