• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

VINTAGE OMEGA DE VILLE

Ernesto

Patek
2-Faktor
Hej allihopa!

Hittade en Omega De Ville på Kaplans och undrar om någon vet något om klockan. Den är rektangulär. Det står dock inte "De Ville" nere vid 06:00. Är den "fejk"? Kaplans säger att den kommer från ca 1965.

Tyvärr hittar jag ingen funktion via mobilen som kan ladda upp en bild. Googla Omega De Ville rectangular så ser ni klockan direkt.

Bästa hälsningar
 
Senast ändrad:

Galaxy

Rolex
Hej!

Skulle tro att den är äkta om den ligger på Kaplans, man får nästan anta att de har kollat så att den inte är falsk. Länka den gärna så kan någon skickligare än mig kanske avgöra. :)
 

Icaras

Rolex
Du laddar upp bild precis som vid datorn. "Ladda upp bild" - strax under skrivfältet.
Kan du länka till auktionen?
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Du laddar upp bild precis som vid datorn. "Ladda upp bild" - strax under skrivfältet.
Kan du länka till auktionen?

Det går inte heller, kommer till ett nytt fönster och där laddar jag upp bilden och sen händer inget, kan heller inte ge något annat kommando för att fortsätta.

Tyvärr går det inte, jag har lagt undan den och då försvinner den från hemsidan. Skulle kunna maila bilder på den?
 

Icaras

Rolex
Det går inte heller, kommer till ett nytt fönster och där laddar jag upp bilden och sen händer inget, kan heller inte ge något annat kommando för att fortsätta.

Tyvärr går det inte, jag har lagt undan den och då försvinner den från hemsidan. Skulle kunna maila bilder på den?
Vänta en stund i den nya länken. Kan vara så att den håller på att ladda upp. När den är klar får du en länk som du kan kopiera. Har hänt mig ett par gånger ett det dröjt en stund innan länken dyker upp... :)
 
Topp