Rolfen
Silver
Då mitt klockintresse svängt från schweiziska till japanska klockor kommer jag under 2018 sälja ett 100 tal klockor ur min samling, tjuvstartar lite med dessa sex. Alla klockorna fungerar men är inte uppmätta angående eventuella tidsavikelser, ingen har dock gjort så jag missat ett möte. Då jag har stora armar så använder jag XL band vilka jag gärna vill behålla (och du troligtvis inte vill ha) så alla klockor säljs utan band. Vill du absolut ha ett band så går det nog att lösa då jag har några normallånga liggande. Är öppen för bytesförslag men bara Seiko och Citizen. I priset ingår vanlig frakt med Postnord, vill du att klockan skall skickas rekommenderat tillkommer 100kr, avhämtning i Göteborg fungerar också. Ingen retur.
Såld! Genfa hammarautomat, udda bumper med läcker design. Cirka 33mm exklusive kronan. 1300kr
Såld! Tissot Jubileum i ovanligt fint skick. Cirka 35mm exklusive kronan. 1400kr
Såld! Omega De Ville quartz med mycket patina, 1332 verk som funkar oklanderligt. Cirka 33mm exklusive kronan. 900kr
Alpina Standard med åtråvärd original krona. Cirka 34mm exklusive kronan. 1200kr
Såld! Longines med jämn och fin patina, original krona. Cirka 35mm exklusive kronan. 1200kr
Såld! Lagonda Amiral Sport. Cirka 35mm exklusive kronan. 700kr
Såld! Genfa hammarautomat, udda bumper med läcker design. Cirka 33mm exklusive kronan. 1300kr
Såld! Tissot Jubileum i ovanligt fint skick. Cirka 35mm exklusive kronan. 1400kr
Såld! Omega De Ville quartz med mycket patina, 1332 verk som funkar oklanderligt. Cirka 33mm exklusive kronan. 900kr
Alpina Standard med åtråvärd original krona. Cirka 34mm exklusive kronan. 1200kr
Såld! Longines med jämn och fin patina, original krona. Cirka 35mm exklusive kronan. 1200kr
Såld! Lagonda Amiral Sport. Cirka 35mm exklusive kronan. 700kr
Senast ändrad: