- Pris
- 2450
- Returpolicy
- Ingen
- Bilder Skickat
- Ja
Hej,
Moscot Lemtosh Black storlek 49. I nyskick, använda ett par gånger. Kommer med kvitto, inköpta av mig för några veckor sedan. Röd lins, otroligt fina.
Pris: 2450: –
Nypris: 4100: –
Kommer med alla tillbehör, i nyskick.
—
Såld
– Fina Ray-Ban Dekko, tillverkade av Bausch & Lomb i USA. Modellen är ovanlig och har burits av flera tuffingar och kan bland annat ses bäras frekvent av Geena Davis i filmen Thelma & Louise. Bågen är rock n’ roll men trots detta upplever jag att den överbryggar ledigt såväl som uppklätt.
Lens Width: 54mm
Lens Depth: 42mm
Bridge Width: 16mm
Temple Width: 139mm
Temple Length: 140mm
Glas: Klassisk G-15 lins
Skicket är oerhört bra och de kommer med original case. Priset inkluderar frakt med PostNord. Jämför gärna priset med Etsy, Graild och eBay – de kostar från 2500: - och uppåt där, men finns sällan i den helsvarta kombon.
Pris: 850: – inkl. frakt.
Bästa hälsningar,
Christian
Moscot Lemtosh Black storlek 49. I nyskick, använda ett par gånger. Kommer med kvitto, inköpta av mig för några veckor sedan. Röd lins, otroligt fina.
Pris: 2450: –
Nypris: 4100: –
Kommer med alla tillbehör, i nyskick.
—
Såld

Lens Width: 54mm
Lens Depth: 42mm
Bridge Width: 16mm
Temple Width: 139mm
Temple Length: 140mm
Glas: Klassisk G-15 lins
Skicket är oerhört bra och de kommer med original case. Priset inkluderar frakt med PostNord. Jämför gärna priset med Etsy, Graild och eBay – de kostar från 2500: - och uppåt där, men finns sällan i den helsvarta kombon.
Pris: 850: – inkl. frakt.
Bästa hälsningar,
Christian
Senast ändrad: