• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Vintage Royal Orient

Nero13

Panerai
Pris
1000
Returpolicy
Ja inom 24h
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer av lite impulsköp då de inte riktigt passade mig.

Först ut är en Omega som är 35mm med guldpläterad boett och glasering i stål. Osäker på ref då jag inte lossat baklock. Går och tickar som den ska och har börjat få en fin patina på den svarta tavlan. Orginal omega band med guld spänne i jättebra skick.
(Hade denna varit i stål hade den fått stanna men guld är inte riktigt min grej)
Pris: 5000:- Pris: 4500:- plus frakt SÅLD!!
F0DD3CCF-13A4-41AC-9D96-BD7DB65AF5E8.jpeg

7CA1371D-81BD-4F1C-9801-2CA35DA6517F.jpeg

ACD3AC42-211D-41B3-9656-ED917AA38BE0.jpeg


Klocka nr två är en jätte fin 35mm Royal Orient dressare. Köptes via antikaffär där ägaren hade bytt in den efter att han hittade den i någon byrå efter en massa år där han trodde att han tappat bort den. Går och tickar utan märkbart tapp men har ej mätt upp exakt. Klockan är i närmaste nyskick med enstaka spår av användning. Kommer med lådan som uris på den tiden levererade sålda klockor i.
Pris 1600:- plus frakt Prisbump 1400kr fraktat och klart i postens blå.
AB50CBD0-9CA8-4B25-A696-19C7554BC4C8.jpeg


Klocka nummer tre är en oversized Pierpont Tank 22x36mm. Samma här så tickar den och går och har inte märkt av någon jätte stor avvikelse när jag använt den. Kommer på ett svart tidsenligt band.
Pris 1000:- plus frakt SÅLD!!!!
17AE40DA-CC40-4F23-AC75-3802E46252E8.jpeg

C88BC38F-2FC2-4F9B-BDE2-3529764C8ACE.jpeg


Helst inga byten i nuläget men har du något militär issued så kan det vara intressant.
Retur inom 24h om något inte stämmer mot beskrivning.
 
Senast ändrad:
Topp