• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Vintage Ryss Mockba *Prisbump*

Paraflax

Basic
2-Faktor
Pris
500
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!
Plockade upp denna nyss här på forumet och även om jag tycker att den är galet snygg så klickar vi inte riktigt, den är för liten för min handled. Därav så får den vandra vidare till någon som kan bära den korrekt.

30 mm i diameter och 16mm mellan hornen. Nyservad och går som den ska! Fint vintage skick. Tryckta guldiga index och tavlan har fått en ”frosted” effekt genom åren vilket ger den en originell karaktär! Kommer på ett läderband i väldigt bra kvalité.
Kan även tänka mig byte, är öppen för förslag så länge det är diameter på mellan 35-41 mm och kan lägga ett par hundralappar emellan också om det behövs.

Frakt med postnord ingår i priset.

Prisbump 400 kr!

Tack KS för annonsplats!
IMG_20190621_175832.jpg

IMG_20190621_175849.jpg

IMG_20190621_175907.jpg

IMG_20190621_175856.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp