• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad VINTAGE Seiko Digital Chronograph M929-5000 700 kr

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Säljer här en Vintage-kronograf i digitalt utförande från Seiko. Alla funktioner (Räknare, lampa, dag, datum, tidtagare, klocka, LCD-skärm) fungerar utmärkt, glaset är fint. Klockan har några bruksspår, vilket är att vänta av en så pass gammal klocka! Jag fick med denna klockan i ett köp där jag var ute efter en annan klocka, och trots att den är jävligt tuff med en tydlig retrofeeling så måste jag låta den vandra vidare, bland annat för att göra plats för ett annat klockköp, men även för att den inte riktigt är min stil! Klockan kommer på en 20 mm stållänk med möjlighet för justering i längd.

Så letar du efter en tuff retroklocka? This is it!

Specifikationer (med reservation för mindre avvikelser):
Bredd: 34 mm
Lug to Lug: 40 mm
Funktioner: Lampa, Kronograf, Dag, Datum, Tid, Räknare
Bandbredd: 20mm

BYTT Priset sätter jag till 700 kronor exklusive frakt. Retur om enorma avvikelser från beskrivningen upptäcks.
Den här modellen har tidigare gått på ebay för mellan 60 och 80 GBP, och det enda exemplaret jag kunde hitta annars är http://maximaze.com/MaxiMaze/cart10/en/80-s-seiko-chronograph-lcd-quartz-model-m929-5000-p-175 för 175 USD

För vidare bedömning av skick hänvisar jag till bilderna som följer! Tveka inte att PM:a om fler bilder önskas!

QAh25iJ.jpg

z4LxhB0.jpg

Ni2h8RV.jpg


Tack för att ni kikade in, och tack KS för annonsplats! :)
 
Senast ändrad:
Topp