• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage sub.

R

Redster

Guest
Är rejält dålig på äldre subs, kan man få en en vettig plexisub för 50k?

Är det någon som är kunnig får ni mer än gärna hjälpa mig!

Tack!

Inser att vintage kanske inte är rätt ord, målet är en sub från 1980, men är intresserad av det mesta i den häraden beträffande sub.

Både 1680 (plexi) och 16800 (safir) kan du hitta med tillverkningsår 1980. Men för 50k får du inget bra exemplar av dem, om ens ett dåligt ex längre...

• Like
Reactions: Ako
Ok, jag är rätt mossig på äldre klockor. Vilken ref ska man kika på då?

Ok, jag är rätt mossig på äldre klockor. Vilken ref ska man kika på då?
Jag tycker att sub utan datum är finare än med.
Jag tycker att du ska försöka öka din budget något o köpa en 5513 . Bilda dig en uppfattning om prisbilden o läs på . Jag tror att du kan hitta en ok 5513 i bruksskick på länk kring 70k.

Jag tycker att sub utan datum är finare än med.
Jag tycker att du ska försöka öka din budget något o köpa en 5513 . Bilda dig en uppfattning om prisbilden o läs på . Jag tror att du kan hitta en ok 5513 i bruksskick på länk kring 70k.
Låter rimligt allt du säger, problemet är att jag satt en budget, och när jag kollade senast, för fyra år sedan var läget annorlunda. Vi får se.

Jo, topic var lite missvisande:) tänkte nog mer 5-siffrigt överlag, gärna no date:D

Tillbaka
Topp