• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Vintage tank i stål på NOS svinläder

Macklin

Cartier
Säljer en trevlig liten tank; bredd utan krona 30mm, längd 38mm. Mellan de fasta bandhornen är det 16,5mm. Har satt på ett NOS svinläderarmband, märke Prince - Made in England. Urverket är märkt Swiss Made, 15 Jewels, 3 Adjts. Har tickat på bra under det dryga året jag ägt klockan men det var ett tag sen jag använde den så jag vågar inte uttala mig om gångsäkerheten. Glas och boett är i gott skick med tanke på åldern. Fina blånerade visare med all sin lysmassa kvar. Tavlan är nött i kanterna och har lite övrigt slitage.
Pris 750kr inkl vanligt porto. Det går att ordna med hämtning av klockan i Göteborg.

DSC_0144.jpg
DSC_0138.jpg
DSC_0134.jpg
DSC_0145.jpg
DSC_0146.jpg
DSC_0157.jpg
 
Topp