• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Vintage Tissot Visodate Seastar Automatic Prissänkt!

Silon

Omega
Hej KS!

Har en trevlig Tissot Visodate Seastar Automatic upp för byte eller försäljning. Sätter priset/bytesvärdet till 1300 kr. Nytt pris 1150 kr!

* Snabb justering av datumet genom att vrida fram och tillbaka mellan kl 22:00-00:00.
* Kronan är signerad Tissot.
* 19 mm mellan bandhornen. Boetten är 30x30 mm.
* Ett i princip nytt mörkbrunt läderband sitter på.
* Växlar datum som den ska.
* Lite lume släpp på minut visaren.
* Håller tiden ok, inte märkt någon större gång avvikelse.
* På baksidan av boetten står det "Seastar" och "Waterproof".

Byter gärna mot något annat vintage ur. Jag föredrar mögelfria klockor med inte allt för mycket patina.Tycker självklart att det är trevligt med originaldelar och bra skick. Manuella eller automatiska. Några hundralappar upp eller ner är inget problem beroende på bytesobjekt. Vintage Omega, Tissot eller Certina ligger varmt om hjärtat. Kan ev tänka mig att byta mot en skx007 (förlorade min förra skx vid ett nattdopp då jag hade hällt i mig lite för mycket öl).

Efter avslutad affär sätts självklart en slant in till Barncancerfonden. Frågor tas via pm.

Med vänliga hälsningar
Gustav

V3UQ4lU.jpg

mIALY7H.jpg

aiWaLot.jpg

bV5imXc.jpg
 
Topp