• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vintage trippel

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
Väldigt nöjd med denna trio. Tycker de kompletterar varandra fint.
re7a8e8u.jpg

ahageja9.jpg

9a2y7yme.jpg

Jaeger Omega Eterna
Vad har ni för alternativa trios?
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Har ingen vintage trio är jag rädd men vill bara berömma dig för din trio riktigt fin! Så eternan hamnade hos dig! det är något speciellt med den där vet inte vad, vågade dock aldrig slå till på den :)
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Kul att Eternan hamnade i fint sällskap.
Skulle kunna leva med samtliga! :)

Min egen trio har jag väl plågat forumet med nog nu. :D
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Väldigt nöjd med denna trio. Tycker de kompletterar varandra fint.
re7a8e8u.jpg



Jaeger Omega Eterna
Vad har ni för alternativa trios?

Val 72 o Omega 321, Romulus och Remus i vår kronografhistoria... underbara exemplar!!!

men min trio täcker ett bredare spann i användning och historia imho ;) :

2915-3 (med servicetavla, en daily wearer...)
5500 gilt explorer, inte mycket att tillägga... det är nåt visst med vintage rolex o nåt ännu vissare med gilt... hoppas kunna få den hyggligt vattensäker...
Reverso från -72, klockhistoria.



det enda tråkiga är att jag sitter såjävla nöjd... men erfarenheten visar att suget lurar runt hörnet...:confused:
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Val 72 o Omega 321, Romulus och Remus i vår kronografhistoria... underbara exemplar!!!

men min trio täcker ett bredare spann i användning och historia imho ;) :

2915-3 (med servicetavla, en daily wearer...)
5500 gilt explorer, inte mycket att tillägga... det är nåt visst med vintage rolex o nåt ännu vissare med gilt... hoppas kunna få den hyggligt vattensäker...
Reverso från -72, klockhistoria.



det enda tråkiga är att jag sitter såjävla nöjd... men erfarenheten visar att suget lurar runt hörnet...:confused:

Härligt! :)
 
  • Like
Reactions: MOL
Topp