• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Vintage Vostok Amphibian Tonneau

branting

Cartier
Pris
1000 kr (tidigare 1400 kr)
Returpolicy
Ingen retur då det är en vintageklocka
Bilder Skickat
  1. Ja
Prissänkt till 1000 kr!

Säljer min vintage Vostok Amphibian Tonneau. Manuellt mekaniskt 2209-urverk. Tillverkad någon gång på 1980-talet. Inköpt från den ukrainska återförsäljaren Sovietwatchstore.com hösten -21. Ska enligt återförsäljaren vara servad -21. Länken på bilden medföljer. Klockan verkar hålla tiden tämligen bra. Har dock bara använt den några dagar sedan inköp. Känns synd att den ska ligga i en låda och samla damm. Så jag låter den gå vidare till någon annan samlare 🙂

Se fotografier för bedömning av klockans skick.

Skickar spårbart via PostNord (51 kr tillkommer) alternativ upphämtning i Kolmården.

Betalning via Swish.

PM om du vill köpa, har frågor eller önskemål om fler fotografier.

OBS! Flera klockor på ingång och behöver minska samlingen, så inga byten är aktuella.

Första gången jag säljer klockor på KS (bara sålt via Tradera tidigare). Säg gärna till om du ser att jag missat något väsentligt i annonsen.

F2615AC8-3A70-4AE6-8662-EB476A7D7C86.jpeg

2BE53F6E-1F29-423B-8561-04BF63D2B505.jpeg

7215C4BC-AA9F-4F2E-A17D-A02683F64C51.jpeg

Tack KS för ett fantastiskt forum!
 
Senast ändrad:
Topp