- Pris
- 12345
- Returpolicy
- Givetvis om något är fel
- Bilder Skickat
- Ja
Avyttrar här en del av min Vostok samling och alla är i bra skick och funkar väl,priserna är skickat med spårbar frakt och önskas mer bilder på någon/nogot speciellt så dra ett pm och även om ni funderar på prissättningen och det går att ta diskussion på priset om det är något speciellt som är intressant!
först ut är en SÅLD!Vostok ministry för 1150:-SÅLD
nästa är en Vostok Titan för 2500:-
sedan SÅLD!Vostok grey wolf för 1400:-SÅLD
SÅLD! Och sedan en Vostok Desert storm utgåva 1 med även rätt rotor för 2700:- SÅLD
Sedan en Vostok plastboett så kallad studentklocka för 750:-
SÅLD!!en Vostok Red border control 50 år för 900:-Såld!
SÅLD!nästa är en Vostok Scuna dude black no date för 2400:-SÅLD!!
Såld!!!Sedan är det en Vostok 350 swing lug med nos alu bezel orginal medföljer för 2400:-Såld!!!
SÅLD!!!!som göljs av en Vostok precision class 2608 verk med nos bortt och tavla men verket är det certifierade chronometer verket för 1200:-
den följs av en SÅLD!Vostok Radio toom 2a grnerationen för 1950:-SÅLD
SÅLD!!!Och sist ut är en Vostok Banana som är Vostoks homage på Omegas Banana för 2300:-
Undrar ni något som sagt över prissättning eller önskas fler bilder så skicka ett pm och jag tackar Klocksnack för möjligheten att anonsera!
Mvh
//Beo
först ut är en SÅLD!Vostok ministry för 1150:-SÅLD
nästa är en Vostok Titan för 2500:-
sedan SÅLD!Vostok grey wolf för 1400:-SÅLD
SÅLD! Och sedan en Vostok Desert storm utgåva 1 med även rätt rotor för 2700:- SÅLD
Sedan en Vostok plastboett så kallad studentklocka för 750:-
SÅLD!!en Vostok Red border control 50 år för 900:-Såld!
SÅLD!nästa är en Vostok Scuna dude black no date för 2400:-SÅLD!!
Såld!!!Sedan är det en Vostok 350 swing lug med nos alu bezel orginal medföljer för 2400:-Såld!!!
SÅLD!!!!som göljs av en Vostok precision class 2608 verk med nos bortt och tavla men verket är det certifierade chronometer verket för 1200:-
den följs av en SÅLD!Vostok Radio toom 2a grnerationen för 1950:-SÅLD
SÅLD!!!Och sist ut är en Vostok Banana som är Vostoks homage på Omegas Banana för 2300:-
Undrar ni något som sagt över prissättning eller önskas fler bilder så skicka ett pm och jag tackar Klocksnack för möjligheten att anonsera!
Mvh
//Beo
Senast ändrad: