• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Vintagedykare Paul Balden sub automatisk *Prisbump

Pris
3700
Returpolicy
Om ej överensstämmer med beskrivning/bilder
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en dykare i grymt vintagestuk från Paul Balden. En robust pjäs som funkar perfekt som beater och dessutom är riktigt snygg om man gillar vintage looken. Klockan har en trevlig patina på tavla, index och insert. Storlek och boett påminner väldigt mycket om en vintage submariner. Klockan köptes här på forumet i december och en del av informationen är från tidigare annons.

Ca 40mm utan krona samt 20mm lug-to-lug. Kommer på en ny länk i oyster-stil som jag modifierat lite grann för att sitta ordentligt.
Ett automatiskt Myiota-verk driver klockan och enligt min senaste mätning med Toolwatch går den - 1,8 sek/dag. Ska enligt uppgift ha blivit servad av tidigare ägare + tycktestad och nya packningar .
Skicket är överlag bra, men en del nagg, repor etc. finns naturligtvis då klockan sannolikt har över 30 år på nacken.

Pris: 4000:-, 3700:- (samma som jag köpte den för + kostnaden för nya länken)

I korthet:
  • Automatiskt Myiota-verk
  • 100m WR
  • Sent 80 eller tidigt 90-tal
  • 40mm utan krona
  • 20mm lug-to-lug
  • Top hat plexi
  • Lugholes
  • Kommer på ny länk
IMG_5531.jpg
ZRcelk4.jpg
untitled.png
osDe46Y.jpg
JIjXGBs.jpg
9Ic9GW9.jpg
7lRrL0D.jpg
 
Senast ändrad:
Topp