• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

virrooo

JaegerHunter

Breitling
Har sålt klocka till virrooo på distans (överföring+paket) och kan starkt rekommendera kontakt och affärer med honom. Utmärkt kommunikation, påläst och snabb.
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Jag har köpt en klocka av denne herre och köpet gick helt smärtfritt. Klockan var som han beskriv och tom i ett mycket bättre skick än förväntat. 100% Goodguy!
 

Freddie L

Panerai
Köpt en fin vintage Bulova av honom.

Snabb och hjälpsam i kommunikationen, snabb att posta paketet.
När klockan dyker upp är den väl paketerad och det ligger med (i min mening) fler tillbehör än vad som framgår av annonsen.

Rekommenderas! Kommer inte tveka att göra affär med honom igen!
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Har nu sålt två klockor till virrooo. Mycket trevlig och smidig affär.
Har även träffat virrooo återkommande och det är en mycket sympatisk ung man. GG ut i fingerspetsarna.
Deala gärna med denna hedersknyffel!
 

Simpatico

Rolex
Köpte en vintageklocka av denna herre. Allt gick enligt plan. Rak och tydlig kommunikation.
Trevlig kille att träffa F2F och inga problem.
I min bok GG.
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Sålt en Tudor Submariner. Trevlig kontakt inför köp, gjorde upp via mail/sms och genomförde affären f2f. Fick en rejäl handpenning via Swish och släppte iväg V med klockan. Resterande full betalning kom senare samma kväll. Good Guy, deal with confidence!
 

Ricrob

Patek
Sålde en smaskig Pogue till virrooo och det gick som själva dansen, med glatt leende och allt! 100% goodguy i min bok!
 
Köpte en Rolex Submariner av Virroo. Supersmidig affär och trevlig kontakt!
Paketet var perfekt paketerat och skickades med värdefrakt.
Rekomenderas varmt!
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Köpt en Rolex Explorer av Virrooo. Riktigt trevlig kille, schysst korrespondens under affären och dessutom levererade han en kanonfin klocka. 100% Good. Handlar gärna igen. / Tony
 

koze

Panerai
2-Faktor
Sålde en Speedmaster till Virrooo, en mycket trevlig och pålitlig person med ett genuint klockintresse. Rekommenderas!
 
Topp