• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa din Certina diver automatic

Blå eller svart?

  • Blå

    Röster: 39 52.7%
  • Svart

    Röster: 35 47.3%

  • Totala väljare
    74

Nicke75

Patek
2-Faktor
image.jpeg
Är så sjukt nära att trycka på beställa knappen och köpa en Diver automatic,kan dock ej bestämma mig över blå eller svart.

Har kollat länge på: Tag Heuer Aquaracer,Hydroconquest,några olika seiko,äldre Omega..

Men priset på denna klocka samt den satt som en keps,blir det ett ev köp känner jag.
Ni som har den för och nackdelar??
För att göra tråden lite roligare så upp med lite trevliga bilder i ur o skur :)
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    123.2 KB · Visningar: 148

Hallis

Panerai
2-Faktor
Hade en svart tidigare, riktigt fin klocka. Bra tyngd och skön balans i tavlan. Låset är dock inte premium nånstans!
image.jpeg

image.jpeg
 

Wiliamo

Panerai
Byter nästan sida och säger blå... Eller en av varje?:D Känner ibland att mångsidighetens dörrar stängs lite vid blått, men jag är nog bara en fegis och beredd att ta tillbaka det. Snyggt!
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Jag röstar på den blåa,riktigt fin tavla! Ångrar själv att jag köpte den svarta..
Dock köpte jag en blå TT sub, så den svarta kompletterar den bättre :)
Jag tycker inte där är något större fel på låset som någon nämnde, klockan kostar inte mer än 5k så man skall ju inte förvänta sig för mycket.. Fullt godkänt för det priset, och en prisvärd klocka om du frågar mig :)
image.jpeg
 

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Var hos min lokala handlare idag men de hade inga inne, skulle få in en svart och en blå i veckan så det får bli en tur dit senare. Verkar grymt schysst denna klocka!
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Hur känns kvaliteten på dessa om man jämför med t.ex Seiko Sumo? Någon som testat båda och kan uttala sig?
Är vridringen ok med fasta lägen osv.
 
Topp