All time haj menar du![]()
Åh hur kunde jag missa den, tack ska du ha

Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
All time haj menar du![]()
och så fantastiskt bekvämt också, tror inte att alla hajar detHaj är fortfarande all time high
![]()
Den är inte såld ännu och jag har ju ångrat mig förr.Aftonbild på 024c
@Caravelle33 - kul att se utmrverksbilderna i din annons, men tråkigt att den ligger ute igen.
![]()
Grattis!Etter å ha smuglest og drømt meg bort i denne fantastiske tråden, er det endelig min tur til å legge ut bilder av min egne Panerai! Så enkel, så perfekt!![]()
Grattis! Ser grym utEtter å ha smuglest og drømt meg bort i denne fantastiske tråden, er det endelig min tur til å legge ut bilder av min egne Panerai! Så enkel, så perfekt!![]()
Vackert!Etter å ha smuglest og drømt meg bort i denne fantastiske tråden, er det endelig min tur til å legge ut bilder av min egne Panerai! Så enkel, så perfekt!![]()
Grattis!!Etter å ha smuglest og drømt meg bort i denne fantastiske tråden, er det endelig min tur til å legge ut bilder av min egne Panerai! Så enkel, så perfekt!![]()
Får hoppas på att den är kvar tills GTG:n nästa vecka, så vi kan jämföra lite, A-serie (första) mot U-serie (sista)Den är inte såld ännu och jag har ju ångrat mig förr.
Underbart, grattis!Etter å ha smuglest og drømt meg bort i denne fantastiske tråden, er det endelig min tur til å legge ut bilder av min egne Panerai! Så enkel, så perfekt!![]()
Den klassiska perfekt instegspannan. Så många som blivit förälskade i 590 och sen strannat i pamiljen. Välkommen!Min första Panerai troligen inte den sista![]()
F430?Den klassiska perfekt instegspannan. Så många som blivit förälskade i 590 och sen strannat i pamiljen. Välkommen!
Vilken modell av bil sitter du i?![]()
Tyckte inte det stämde riktigt med knappen på ratten ...
Grattis!Min första Panerai troligen inte den sista![]()
Grattis! 590 är riktigt braMin första Panerai troligen inte den sista![]()
GrattisMin första Panerai troligen inte den sista![]()
Dags att skaffa TV?Nej! Nu skiter jag i det här. Resturangen tömdes nästan helt strax före kl 21 och alla skulle hem och kolla mello.![]()
Grattis - en klassiker!Min första Panerai troligen inte den sista![]()
«Sen kan det bli 42 sub»…. Igjen? Hei forresten. Nå må du roe deg helt ned herJag har ett starkt sug på att testa allt möjligt men återkommer till samma gång på gång. Vill också ner till 4st... Kanske dom här får bli min fyrling
1305
197
061
001
Då får 671, 673, 183 flytta
Sen kan det bli en 42 el 44 sub framöver.
Härligt, stort grattisMin första Panerai troligen inte den sista![]()
Kul att se att planen höll, NOT!Jag har ett starkt sug på att testa allt möjligt men återkommer till samma gång på gång. Vill också ner till 4st... Kanske dom här får bli min fyrling
1305
197
061
001
Då får 671, 673, 183 flytta
Sen kan det bli en 42 el 44 sub framöver.
Är det spionage från grannlandet«Sen kan det bli 42 sub»…. Igjen? Hei forresten. Nå må du roe deg helt ned her![]()