• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa er KS-Kalender .

rogart-63

Patek
1 januari idag . Nu har kalendern kommit upp på väggen .

DSC02374.JPG
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Som sagt igår så byter jag veckans klocka varje fredag. Nu fick jag och yonsson , som har lovat att prova en månad, ett perfekt hjälpmedel för att hålla rätt på ordningen ... ;)

Samling på KS-kalender.jpg


Edit: Fan ..., nu vet ni ju vad som kommer att komma i fredagstrådarna framöver ... :banghead:
 

Onelund

Rolex
Snyggt

Jag har fortfarande inte fått upp en kalender för eget bruk, posten har dribblat så hittills 3 pers inte fått sina kalendrar och jag är 100 på att jag skickat, har ett fåtal i en kartong som jag nu kanske måste skicka iväg, verkar som jag blir utan kalender i år :)
 

rogart-63

Patek
Snyggt

Jag har fortfarande inte fått upp en kalender för eget bruk, posten har dribblat så hittills 3 pers inte fått sina kalendrar och jag är 100 på att jag skickat, har ett fåtal i en kartong som jag nu kanske måste skicka iväg, verkar som jag blir utan kalender i år :)

Trist . Hoppas dom dyker upp efter helgerna .Lovar att posta en bild varje ny månad iallafall :)
 

Guinness

Cartier
Tråkigt när posten lyckas missa så många, jag fick inte min första heller utan den andra kom fram. Tack för allt arbete med kalendern!
 
Topp