• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa Era prylar.

alfons

Cartier
Tänkte det kunde vara kul att starta en tråd där vi kan visa upp våra coolaste klockrelaterade prylar.
Jag börjar med den enda badväskan värd att bära!

Y6xc9z8.jpg
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Får bjuda på en gammal bild:

ezy6enut.jpg


Dock så äger jag ingen Rolex för tillfället så muggen kommer stå oanvänd tills en pryder min handled igen.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Är inte såna prylar ungefär lika coola som jeans det står marlboro på. Och kommer det inte bara bidra till att alla kommer tro att din rolle är tok fejk, och tycka att skogsturken verkar vara en sansad människa i jämförelse... Bränn skiten innan någon ser den.

Ligger mycket i det även om det är hårt sagt. Känns betydligt mer skinnväst á la TTT än KS!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Detta Omega armband är väl det enda värt att nämna... Skulle behöva ett orange också så jag kan matcha PO chronon ordentligt. Någon som har ett??
132073AD-9FA2-4F37-AE50-6B2D97365F6C-226-0000000FE88BABA6_zpsd05f9372.jpg
 

alfons

Cartier
Är inte såna prylar ungefär lika coola som jeans det står marlboro på. Och kommer det inte bara bidra till att alla kommer tro att din rolle är tok fejk, och tycka att skogsturken verkar vara en sansad människa i jämförelse... Bränn skiten innan någon ser den.


Nja... Nu tycker jag du var lite hård. Jag gillar min badväska, och brukar inte skinnväst.
Det gäller bara att vara kar för sin kavaj.
 
Topp